Watson-Marlow Fluid Technology Solutions (WMFTS), een bekroonde wereldleider op het gebied van vloeistofmanagementtechnologie, heeft een nieuwe website gelanceerd. De nieuwe website is een weerspiegeling van de sectorale verkoopstrategie en toekomstbestendigheid voor aanstaande uitbreidingsplannen om meer essentiële industrieën te ondersteunen, waaronder de biofarmaceutische industrie, medische technologie, chemie, water, drank- en voedingsmiddelen. 

 

De afgelopen drie jaar heeft een team de website van WMFTS geüpgraded om gebruik te maken van de nieuwste software. De nieuwe website biedt een rijke en doelgerichte online browse-ervaring, met een dynamisch en een opwindend nieuw ontwerp dat de sterke basis van het bedrijf in engineering weerspiegelt. Gestructureerde merken, producten en expertisegebieden zullen het gebruik ervan vergemakkelijken voor zowel bestaande als toekomstige klanten.

De nieuwe website biedt een robuust kader om digitaal te denken en direct, met vertrouwen, te communiceren met klanten wereldwijd. De lancering volgt op uitgebreide gebruikerstests en gaat gepaard met de extra voordelen van een nieuw Product Information Management (PIM)-systeem en ERP-integratie. Deze belangrijke upgrades hebben WMFTS in staat gesteld klanten te helpen de uitstekende mogelijkheden van haar producten te begrijpen door rijke en gedetailleerde productgegevens te verstrekken.

Benieuwd hoe de website er uit ziet? Klik hier.

h2ologoprimair    PARTNER CONTENT

De content op deze pagina is gemaakt door partners van H2O Media. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoordelijkheid van H2O.

Wilt u hier uw content presenteren? Bel naar 070 3234 070 of mail naar h2o@mooijmanmarketing.nl.

Aanmelden voor H2O Nieuws
Ontvang twee keer per week het laatste waternieuws in je mailbox!