Net als voorgaande jaren zal een goed gevulde beursvloer de basis vormen van Aqua Nederland. De beursvloer is onderverdeeld in vier segmenten: Afvalwater, Drinkwater, Proceswater en Stedelijk water & Rioolbeheer. Tijdens de kick-off meeting op 10 januari werden deelnemers voorzien van praktische informatie over de opbouw en de beursdagen zelf, maar ook over het boeken van gerichte resultaten en de speciale tools die van meerwaarde zijn voor de exposanten, voor tijdens en ná de beurs. We zetten ze op een rij.

My Easyfairs
My Easyfairs is de online portal voor exposanten van Aqua Nederland. Momenteel zijn bezoekers zich aan het oriënteren wie zij gaan ontmoeten op 21, 22 & 23 maart. Via de beurswebsite bekijken zij de deelnemerslijst, producten & innovaties, deelnemersnieuws en vacatures. Exposanten kunnen hun informatie invullen. De informatie die in My Easyfairs wordt ingevuld, ontvangen de bezoekers na beurs wanneer zij de Smart Badge Reader(s) hebben gescand. Een volledig ingevuld profiel levert de exposant dus vooraf én tijdens het evenement vele voordelen op, aldus Easyfairs.

EasyGo
EasyGo is een servicepakket gebaseerd op de laatste ontwikkelingen binnen de digitale marketingtechnologie. Het maakt deel uit van het standaardaanbod van Easyfairs. Voordelen voor exposanten:

Eenvoudige opvolging van leads na afloop van het event, dankzij de leadgegevens die je na afloop krijgt
Bepaal zelf welke informatie er wordt gedeeld met bestaande en potentiële klanten
Het online profiel en de innovatiegalerij zorgen voor een betere online zichtbaarheid voorafgaand aan de beursdeelname

Smart Badge
De Smart Badge Reader(s) die exposanten ontvangen tijdens hun deelname zijn bedoeld om de bezoekerservaring nog beter te maken. Met deze lezers kunnen bezoekers op eenvoudige wijze informatie verzamelen over je organisatie, producten en wellicht zelfs vacatures.

Het werkt als volgt: Bezoekers kunnen met hun badge (die zij bij het betreden van de beursvloer ontvangen) de Smart Badge Reader op de stand op eenvoudige wijze scannen. Hierdoor ontvangen zij hun product- en bedrijfsinformatie (die ze hebben ingevoerd via My Easyfairs) de dag na beurs via e-mail. Voordelen: verspreid bedrijfsinformatie, stimuleer bezoekerservaring, reduceer kosten en verspilling, makkelijke opvolging na beurs en meer contacten en mogelijkheden.

Visit Connect
Bij een deelname aan de beurs ontvangt de exposant een Visit Connect licentie. Het geregistreerde standpersoneel wordt automatisch toegewezen als Visit Connect gebruiker. Gebruik Visit Connect en vereenvoudig het verzamelen van leads tijdens het event. Gebruik de online webtool om daarmee de badges van bezoekers te scannen. Na een kwalitatief gesprek kan het standpersoneel notities toevoegen en vervolgens de lead opslaan voor een goede opvolging.

Zie ook info op de website van Aqua Nederland 

Typ je reactie...
Je bent niet ingelogd
Of reageer als gast
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Laat je reactie achter en start de discussie...