0
0
0
s2smodern
Interessant? Deel dit artikel met uw (water)netwerk!
0
0
0
s2smodern
powered by social2s

Hans de Groene (56) is vanaf 1 februari 2017 directeur van Vewin, de vereniging van de tien Nederlandse drinkwaterbedrijven.

De Groene is de opvolger van Renée Bergkamp, die (na drie jaar bij Vewin) op 1 november de functie heeft aanvaard van provinciesecretaris/algemeen directeur van de provincie Noord-Holland.

Hans de Groene heeft een loopbaan in de publieke sector achter de rug. Bij het ministerie van Economische Zaken was hij van 2004 tot 2011 directeur Innovatie en plaatsvervangend directeur-generaal Ondernemen en Innovatie. Sinds 2011 is De Groene algemeen directeur van NWO (Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek).

Voor het reageren op onze artikelen hebben we enkele richtlijnen. Klik hier om deze te bekijken.

Typ uw reactie hier...
Cancel
You are a guest ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Interessant artikel? Laat uw reactie achter.

KNW Lidmaatschap

"KNW Waternetwerk verbindt waterprofessionals in een uniek platform"

Word ook lid

Laatste reacties op onze artikelen

Heb nog een goeie tip, een verbod op verkoop van zwembaden van 5000/6000 liter water voor achter in de tuin.
Daar lees je en hoor niets over in de campagnes over zuinig omgaan met drinkwater.
De vakmensen in de riolering en andere uitvoeringszaken in de openbare ruimte verdienen zeker respect. Maar waarom heeft de gemeente Haarlem dat dan uitbesteed?
Jammer, dat het beperkt blijft tot kano's en vlotten. Er is behoefte aan een andere route dan de Twente kanalen voor de pleziervaart, met wat meer interesse had de provincie Overijssel dit op de Vecht kunnen oplossen.
Nadeel van dit type 'deuren': als er allerlei rommel voor de kleppen ligt, kunnen die op den duur niet meer helemaal plat liggen, zodat de boten er tegenaan varen. Ze zijn onder water nl. niet te zien.
Als een rechtopstaande sluisdeur niet open of dicht wil, is dit door de schipper direct te zien en zal hij/zij niet doorvaren.
Wat een goede actie! Mij dunkt: herhaling is de kracht van de reclame. Het gaat immers over gedragsbeïnvloeding. Niks moeilijker dan dat...

Zelf reageren? Dat kan onder alle artikelen met een Mijn H2O/KNW account.

(advertentie)

Wij maken gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Als je onze site bezoekt, ga je akkoord met het gebruik hiervan.      Ik snap het